Cipő és Üzlet
2016. október 20. írta: Kaitlin

Cipő és Üzlet

Nem meglepő módon a cipő világban is megvannak azok a nagyágyúk, akik uralják az egészet, meghatározzák, hogy mi lesz vagy legyen a trend - hogy mit fogunk hordani jövőre vagy éppen milyen cipőben fogunk nekikezdeni a beach body-nak a következő tavasszal. Minden évben összeállítják a 100 legbefolyásosabb "cipősember" listáját, ez alól a 2016-os év sem kivétel. A változás a listán nagy tavalyhoz képest. Vannak a Top10-ben üzletemberek és designerek is: van, aki kitalálja a cipőt és van, aki eladja. Így teljes a kör és jó esetben mindenki jól jár. Érdekes, hogy itt is ugyanolyan nehézségekkel küzdenek, mint minden más szférában, talán annyi különbséggel, hogy cipőre mindenkinek szüksége van! De hogy kik fértek be az idei 10 legjobb közé? Lássuk:

1 -  Dick Johnson (Foot Locker Inc.) széles cipő választék (profi és hobbi cipők), jól megválasztott együttműködések és New York-i üzlet repítette az első helyre a Foot Lockert. 7%-kal nőtt a második negyedévben a nettó bevétele a cégnek ezeknek köszönhetően. Gratulálunk!

2 - Blake Nordstrom (Nordstrom Inc.) - annak ellenére, hogy 400 kollégát eresztettek szélnek, a 2. helyre jutottak. Társultak Beyoncé Ivy Park részlegével és Melissa McCarthy-val és Jessica Albával kampányoltak. Ezt megfejelték Torontoban egy Nordstrom x Nike concept store-ral. Meg is lett az eredménye: a második negyedéveben ~ 117 millió dollár profitot termeltek!

3 - Mark Parker (Nike) - marketingben nagyon erősek, transznemű atlétával borzolták a kedélyeket, majd kijöttek az önmagát befűző cipővel. Viszont a nyakukon az Adidas és az Under Armour. 

4 - Robert & Michael Greenberg (Skechers USA) - hagyományos sport(os) cuccok és már nem csak az USA-ban, hanem azon kívül is. A bevétel nagyrészét már a nemzetközi eladásokból szedték össze és létrehoztak egy európai disztribúciós központot is. 

5 - Diane Sullivan (Caleres) - abszolút a hagyományos módon dolgoztak, reklámok, kampámnyok, illetve teljesen feltöltött online boltok - ez vezetett a sikerhez és az 5. helyhez 

cipoben_nagyok.jpg

6 - Blake Krueger (Wolverine World Wide) - közösségi média használattal és egy kis racionalizálással az online kereskedelemből származó jövedelmet laza 20%-kal megdobták, ami a képzeletbeli lista 6. helyére volt elegendő. 

7 - Eric Wiseman (VF Corp.) - 2016-ban a cég (VF) portfólióját rendezték és rendszerezték, megszabadultak a feleslges, lehúzó részektől, megtartották a húzó és jól teljesító részlegeket, aminek a részvényekben is lett látszata. A Vans eladások 6%-kal nőttek, mégha a Timberland oldalon csökkentek is. 

8 - Kaspar Rorsted & Mark King (Adidas Group) - jól teljesített az Adidas is, New Yorkban Originals boltot nyitottak, az eladások 32%-kal nőttek a második negyedévben Észak-Amerikában és Kanye West, Rita Ora és Pharrell Williams is dolgozott velük. Szép teljesítmény. 

9 - Steve Madden & Ed Rosenfeld (Steve Madden) - 24 új bolt világszerte, online vásárlás az európai vásárlók számára és a 8%-os növekedés az év első felében a lista elejére juttatta a céget. 

10- Manolo Blahnik (Manolo Blahnik USA) - ázsiai terjeszkedés, londoni üzlet nyitás és dokumentum film az életéről és kiállítás a kedvenceibő. Ez a 10. helyre volt elegendő. 

Ebből is jól látszik, hogy nem elég ha szép cipőt gondolsz, álmodsz, kell hozzá nagyon jó marketing és üzleti érzék is, hogy jól vagy nagyon jól meg tudj élni belőle! 

Forrás itt, kép itt

Ha Téged is érdekelnek a cipők, klikk és like!

A bejegyzés trackback címe:

https://ciposarok.blog.hu/api/trackback/id/tr9611823901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.