15 Brutális Cipő
2015. augusztus 26. írta: Kaitlin

15 Brutális Cipő

Kell nekem szörfözni a neten a hullámok helyett, hát mit találtam?! Komolyan mondom, hogy az emberi képzeletnek tényleg semmi nem szab határt, esküszöm, hogy csak az enyémet zárták le 7 lakat alá, csak a hülyeséget hagyták szabadon. De jöjjön most 15 olyan cipő, amire nem találok szavakat, az eszméletlen jó és ötletes talán megközelíti őket. Lesokkolva prezentálom a galériában a képeket róluk, az én abszolút kedvencem a vakondos, esküszöm, hogy ha valaki venne nekem ilyen mamuszt, kezemet csapkodva ugrálnék a nappali közepén örömömben! Nektek melyik tetszik a legjobban? Szerintem mindenki talál kedvére valót!

 

Forrás és képek itt

Ha Téged is érdekelnek a cipők, klikk és like!

A bejegyzés trackback címe:

https://ciposarok.blog.hu/api/trackback/id/tr947736760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása