Tavalyi Magassarkú Körkép
2020. január 23. írta: Kaitlin

Tavalyi Magassarkú Körkép

A tavalyi év nálam inkább a laposról szólt cipőügyileg, bár máshogy sem voltak olyan magasságok, amiket ide leírnék, annak ellenére, hogy eléggé bemákoltam sok mindent. Vettem több lapos cipőt is, majd meg is mutatom milyeneket, de ez a poszt most szóljon a magasakról, mert 2019-ben is elég népszerűek voltak. Az élen még mindig a stiletto van, a legelegánsabb, legszebb, legcsinosabb. Szexis, divatos, stílusos, mindig jó döntés. 

A törpe tűsarkú is egyre népszerűbbé vált 2019-ben, mert sokkal kényelmesebb, mint a magas, mégis csinos. Egész nap ilyenben lenni kényelmesebb, mint egy 9 centis magassarkúban, irodába is tökéletes választás. Ugyanilyen jó az éktalpú cipő, ami szintén sokkal kényelmesebb, mint a körömcipő és sokszor "biztonságosabb" is. Én sok esetben törtem ki majdnem a bokámat éktalpúban, ennek ellenére rendületlenül hordtam őket. Egyébként 1935 óta van velünk az ilyen cipő, gondoltátok volna? 

A vastagabb sarkú cipők is reneszánszukat élik, én csizmában esküszöm rájuk, pont azért, mert kényelmesebb és biztosabb, mint a tűsarkú. Mindenképpen könnyebb a járás bennük, mindenféle talajon. Aztán van még a sling back, aminek nem tudom a magyar nevét és nekem soha nem volt ilyen cipőm! Próbáltam sokszor, de nekem mindig valahogy kiesett belőle a lábam és úgy csattogtam bennük, mintha valami tróger papucs lenne. De vannak a mule típusú papucsok, amik tök jól fogák a lábat és nem csattogsz benne, mint az állat és szerintem az egyik legszexibb magassarkú. De a csúcs, az a bokapántos magassarkú. Nekem is van egy ilyen szandálom, hát az egy álom! Imádom, mert nagyon csinos, nagyon szép, kiemeli a bokát, szuperül tartja a lábat és kb tényleg mindenhez jól megy! A fentiek alapján azt mondhatjuk, hogy a magassarkú még mindig tartja magát a kényelmes laposok ellenére is. Én most visszaszokóban vagyok rájuk, mert nyáron tényleg nagyon elkényelmesedtem, meg azért vettem gyorsan egy lapos bokacsizmát is, de azt csak azért, hogy legyen egy (na jó, a tünticipővel együtt kettő) laposom télre is, ha esetleg leesne a hó! Tettem be nektek galériát, nézegessetek szép cipőket, abból baj nem lehet. 

 

Forrás és néhány kép itt A többi kép inneninnen, innen

Itt találsz meg facebookon

A bejegyzés trackback címe:

https://ciposarok.blog.hu/api/trackback/id/tr9815419138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása