Őszi Előzetes
2016. augusztus 03. írta: Kaitlin

Őszi Előzetes

Tavasz ide vagy oda, nekem mindig inkább az ősz a megújulás időszaka. Most még persze azt mondjuk, hogy messze van, de emlékszem, amikor még iskolába jártam, ahogy eljött az augusztus elseje, az nekem már a visszaszámlálást jelentette valami új kezdete felé. És ez a mai napig így van, bár már nem járok iskolába, mégis a szeptember 1-gyel kezdődő időszak, vagyis az ősz, a megújulás időszaka nekem. Ilyenkor mindent átgondolok, cipő téren is, és újult erővel vetem bele magam mindenbe. Gondolom idén sem lesz ez másképp. Mivel a nyári - őszi – téli cipőktől teljesen más dolgokat várunk (én legalábbis mindenképpen), kis segítség mindenkinek, hogy az idén milyen trendek vannak. Szerintem mindenki talál a stílusának és személyiségének megfelelőt. Én erősen gondolkozok valami túracipő beszerzésén, mert elég frissítőnek hangzik egy jó séta az erdőben, ahol nincsenek emberek, csak a csend, a jó levegő és a természet. Nekem ez lesz az egyik újításom. És nektek? Alább pedig az idei őszi trend előzetes.

Lapos lovagló csizma

oszi_elozetes_1.jpg

Bokacsizma

oszi_elozetes_2.jpg

Chelsea csizma

oszi_elozetes_3.jpg

Metál fényű csizma

oszi_elozetes_4.jpg

Térd fölött érő csizma

oszi_elozetes_5.jpg

Túrabakancs

oszi_elozetes_6.jpg

 Forrás és képek itt

 Ha Téged is érdekelnek a cipők, klikk és like!

A bejegyzés trackback címe:

https://ciposarok.blog.hu/api/trackback/id/tr558929874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása