Maratoni Jó Tudni
2016. november 06. írta: Kaitlin

Maratoni Jó Tudni

Aki ismer egy kicsit jobban vagy beszélgetett velem mondjuk 30 percnél többet, az tudja, hogy szoktam futni. Néha csak a busz után, de van, hogy versenyre felkészülésként, ahová természetesen nem megyek el, annak ellenére sem, hogy nevezési díj befizetve, de a fúj a szél, hideg van, meleg van, esik az eső és társai általában erősebbek és maradok otthon a popómon. Felkészülve vagy sem, de maradok.Pedig szeretek futni, az idén beruháztam egy új, menő futócipőre is. A cipő fő kritériuma az volt, hogy rózsaszín legyen, mert én csak rózsaszín cipőben vagyok hajlandó futni, tetszik, nem tetszik ez van - számomra nagyon fontos, hogy tudják mindig, hogy hol vagyok és ne vesszek el a tömegben. Nem mintha bárki is keresne. Így lettem egy Asics csoda tulajodonosa, akivel még sok időt nem töltöttem együtt, viszont a harmadik futás után meggyőzött, hogy nagy lesz a barátság közöttünk. De hogy jön ide ez az egész? Hát úgy, hogy én 30 évesen le akartam futni A maratont, méghozzá a New York maratont. Aztán amikor megláttam, hogy ott nem csak úgy benevez az ember és fut, hanem kb számomra esélytelen, így letettem a dolgoról és saját magam szórakoztatására szaladgálok a városban. Viszont vannak, akik komolyabban veszik ezt a sportot és tisztességesen felkészülnek egy ilyen megmérettetésre, nekik akarok egy kis segítséget nyújtani most, hogy mire kell figyelnie minden elsőkörös maraton futónak. Mert hát azért ott csak 42 kilométert nyom le az ember egyben és az igen embert próbáló. 

maraton.jpg

1 - Ne új cipőben fuss - bármennyire is csábító az új szerelmes futócipőt felvenni, ne tedd, mert nem tudod, hogy ilyen távon hogy fogtok együttműködni. 

2 - Ha még is új cipőben kell futnod, legalább egy hosszú futást tolj le az új cipőben, hogy leteszteld, mennyire lesz jó a versenyen.

3 - Ne legyen a cipődben 150 km-nél több. Jó, ha a versenyre bejáratott cipőben mész, de nem túl hordottban, fontos, hogy még minden ép és egészséges legyen a cipődön a verseny végére is.

maraton_cipo.jpg

4 - A súly és az alátámasztás megfelelő legyen - a cipő ne legyen túl nehéz viszont tartsa a lábad, ahol kell. Ilyenkor a márka, a kinézet és a szín nem számít, a lehető legjobb legyen a lábad számára a cipő kialakítása.

5 - Lehetőleg a cipő felsőrésze légátersztő anyagból készüljön - ez azért fontos, mert ha beizzad a lábad, akkor sokkal könyebben alakulnak ki hólyagok, amik akár a versen végét is jelenthetik idő előtt. 

Forrás itt

Képek itt és itt

Ha Téged is érdekelnek a cipők, klikk és like! 

A bejegyzés trackback címe:

https://ciposarok.blog.hu/api/trackback/id/tr9411935303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Burgermeister 2016.11.06. 21:47:19

Barátocskám, semmi ujat nem írtál...ezeket már 1000szer leírták.
süti beállítások módosítása