Ejj Conchita!
2014. május 15. írta: Kaitlin

Ejj Conchita!

Alapvetően nyitott és toleráns embernek tartom magam, aki elfogadja a másságot és hisz abban, hogy mindenkinek joga van ahhoz, hogy kifejezze magát úgy, ahogyan szeretné. Viszont Conchita elég rendesen megdöbbentett. Persze tudom, hogy a figyelem felkeltés és a megbotránkoztatás (is) célja a saját image-ével, de ennek van egy másfajta vetülete is. Ahogy látom, a felnövekvő generáció így is eléggé uniformizálódik, egyre jobban elmosódnak a nemek közötti különbségek, ami nagyon meglátszik a fiatalság cipőin is. Reggelente a metrón (most már mindenki tudja, hogy szórakoztatom utazás közben magam) figyelgetem a fiatalokat és egészen egyszerűen a cipőjük alapján nem tudom eldönteni, hogy fiúé vagy lányé a láb. Mindenkin, nemtől függetlenül, ugyanolyan cipő van: télen volt a bakancs, most meg a sportcipőnek nem igazán nevezhető, de arra hajazó lábbeli. Nem converse, mert az cool. Nekem is kellene egy, csak nem tudom, hová venném fel. Ja de, városnézéshez. 

unisex-bathroom-logo-md.png

 

 

Amikor én voltam fiatal, és azért az nem volt olyan nagyon régen, akkor ezek a cipők még tesi órán is a ciki kategóriába estek, nem még utcán. Megjegyzem, akkor is voltak olyanok, akik inkább lapos cipőben jártak, nem magasban, mégis egyértelműen el lehetett dönteni már cipő alapján, hogy lányról vagy fiúról van-e szó.
Értem én, hogy változik a világ, na de mi lesz a következő? Most ott tartunk, hogy kb nemtelenek a fiatalok, a következő lépés az lesz, hogy a férfiak hordják a szakállat és a magassarkút, mi, nők pedig a lapos, férficipőket? Tényleg minden át fog fordulni a jövőben? Vagy mindenkinek lesz két énje: a hétköznapi és a "fellépő", a bulibamenő, a dolgozó, a bármilyen, mint Conchitának? Vagy én lennék ennyire nem nyitott a világra és az emberekre, mint gondoltam?

 

Tennis shoes (2).jpg

 

 

Képek innen és innen

Még több cipő és érdekesség a facebookon

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ciposarok.blog.hu/api/trackback/id/tr46172081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása