Fapapucs(os)ok Országa - #1
2014. május 26. írta: Kaitlin

Fapapucs(os)ok Országa - #1

Amszterdami cipőnéző

Amszterdamban már senki nem hord fapapucsot. Helyette a nők és a férfiak is sportosabb cipőben nyomulnak, általában Converse-ben. Nagyon kevés nőn láttam magassarkút, akin az volt, az abban biciklizett, hahh. Elég bizarr szerintem, pedig én is tudok biciklizni, de a nyakamat törném az első leszállásnál. Nagyon menő a nőknél a statement sportcipő. El kell ismernem, hogy igen ízlésesen illesztik össze a ruházatukkal: nem lóg ki, nem rí ki, kellemes sportos hatást kelt a járókelőben (vagy a bort szürcsölő bámészkodóban, mint amilyen én voltam).  Meg is született az ötlet, hogy nekem is kell egy ilyen. Sportcipőm az van, de abban csak okosan lehet futni, ilyen “nézz-ki-jól” célra nem megfelelő. Amszterdamban egyértelműen a kényelem az elsődleges szempont minkét nem számára a cipősködésnél, de ez annyira nem is meglepő, hisz mindenki teker valamit … ;)

Nike statement (2).jpg

 

A férfi designer kényelmes cipőket árúsító boltot szinte azonnal megtaláltam, a női párját csak másnap. Nem is csoda, hisz nem voltak közel egymáshoz, talán még másik utcában is voltak! Olyan Jimmy Choo, Dior és D&G cipők voltak, amilyet én nem hogy nem láttam, de eszembe sem jutott volna ilyen férfi cipőt csinálni. Tehénszőrből készült mokasszinok vagy éppen teljesen csillámos, strasszos férfi cipő. Első körben Győzike jutott eszembe egyikről-másikról, aztán tovább nézegettem őket és egyre jobban erősödött bennem az érzés, hogy “igen, ezek nagyon jók!’” Mit jók?! Szexisek és férfiasak is! Eszem megáll – saját magamtól. 

fapapucs.jpg

Jön még élménybeszámoló a hétvégémről, de ezt nagyon gyorsan meg kellett osztanom, hisz már szombat óta készen van, csak eddig nem jutottam eszközhöz, amin közkinccsé tehettem volna. Jön a fapapucsok története is! 

Képek innen és innen

Még több cipőért és érdekességért csatlakozz hozzám a facebookon.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ciposarok.blog.hu/api/trackback/id/tr366211326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása