Divatos Cipők Esős Időre
2018. június 25. írta: Kaitlin

Divatos Cipők Esős Időre

A korai nyár engem eléggé meglepett, már bőven 20 fok feletti volt a hőmérséklet, amikor a csizmáimat elpakoltam, a szandáljaim viszont még mindig nem kerültek ki a helyükre, sőt, még nem is volt az idén a lábamon egy sem. A félcipőket viszont gyorsan előtúrtam, impregnáltam őket és boldogan tipegtem bennük. Egészen addig, amíg első alkalommal eláztam. De nem csak úgy megáztam kicsit, hanem konkrétan a félcipőm arra volt csak jó, hogy összegyűjtse a vizet a cipőmben, amit a trolira való felszállás előtt elegánsan kiöntöttem, mert úrilány vagyok, ugyebár. A második alkalommal azt hittem, hogy okosabb vagyok és tanultam valamit az előző esetből, ezért az utca közepén már kibújtam a cipőmből és nagyon elegánsan mezítláb róttam az utat hazafelé. A cipőm legalább nem ázott szét, viszont a cél előtt elestem, természetesen fehér nadrágban. Most abban akarok nektek segíteni, hogy ti ne járjatok így! Ezért összegyűjtöttem pár olyan cipőt, ami jól néz ki és még az esőtől is megvéd. A galériában található cipőket akár a Deichmannban, Humanic-ban, Salamanderben is megtaláljátok. A Crocs-ot pedig a plázákban vagy online. Az impregnálást viszont ne tessék elfelejteni ilyen kiszámíthatatlan időben, mert cipőt menthet!

Képek innen

Ha Téged is érdekelnek a cipők, klikk és like! 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ciposarok.blog.hu/api/trackback/id/tr7314070553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása