Olivia Palermo, az új cipőtervező
2014. július 24. írta: Kaitlin

Olivia Palermo, az új cipőtervező

Olivia Palermo az új cipő designer a porondon, értesültem az angol MáriaKlárából a mai nap (na jó, tegnap). Izgalmas ez, mivel nagyhatással van ő a mai divatra és piacra dobni egy mini kollekciót, amit ő ihletett, nagyon nagy szó. Egyszer majd én is fogok.  Az alapötlet az, hogy milyen típusú cipőkre van szüksége egy nőnek, hogy minden helyzetre legyen egy pár. Ehhez Olivia szerint elegendő 6 pár cipő és minden alkalom és stílus le van fedve. Ezek térd fölött érő hasított bőr csizma; hangsúlyos, köves szandál; metálbőr gladiátor szandál; hasított bőr és kígyóbőr körömcipők és végül, de nem utolsó sorban hasított bőr bokacsizma.

Olivia ihletet adó cipőjei, lehet imádni és nyálat csorgatni:

Ezek a cipők az elit partikra tényleg jók (itt csak az irigység beszél belőlem, hogy nem ott vagyok minden este), viszont a hétköznapi nők számára, mint mondjuk én, nem biztos, hogy megfelelő. Hiányolok legalább egy laposat (igen, én, aki kb magassarkúban is alszik), amiben lehet kirándulni vagy bevásárolni és sportos; illetve egy multifunkciós feketét, ami szerintem senki cipő arzenáljából nem hiányozhat, nemtől függetlenül.

A kollekció szeptembertől lesz elérhető kizárólag  online, a  net-a-porter oldalán és néhány más helyszínen. Izgatottan várom, milyen lesz, fel is iratkoztam a hírlevélre, le ne maradjak a lényegről!

Minden innen

Még több cipő és érdekesség a facebookon

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ciposarok.blog.hu/api/trackback/id/tr306540401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása