Kívánságműsor
2015. január 27. írta: Kaitlin

Kívánságműsor

Azt játszottam ma napközben, hogy ha lenne kívánságlistám, akkor most, ebben a pillanatban, melyik cipőket választnám ki a katalógusból és miért éppen azt. Az alábbi lista született, olvassátok szeretettel. Ezek a heti újdonságok a netaporter oldalán, onnan bárki beszerezheti magának, vagy akár nekem is, nagyon szívesen veszem! :)

 1. Sophia Webster - Lilico szandál

Ez a szerelem első látásra nálam. Már érzem is, hogy milyen fantasztikusan érzem benne magam és meghökkenti az embereket! Meghökkentés és stílus. Bombakombó!

kivansagmusor.jpg

2. Oscar de la Renta - Sabrina félcipő

Tökéletes forma, elegáns, kifinomult, divatos. Egyszerűen tökéletes minden alkalomra. Feketében az ultimate cipő!

kivansagmusor_2.jpg

3. Jimmy Choo - Froze bokacsizma

Soha nem tudtam, hogy az ilyen cipőket pontosan milyen időjárásra és alkalomra tervezték, de annyira csinosak és hangsúlyosak, hogy nem lehet a polcon hagyni. Van hasonlóm, simán domina cipőnek hívják néhányan, pedig nem is olyan.

kivansagmusor_3.jpg

4. Christian Louboutin - Cora Heart 100 cipő

"Sima" kis fekete cipő, ami minden alkalomra és minden ruhához tökéletes, megbolondítva egy szívvel az elején. Bárhová, bármikor - AKAROM!!!!

kivansagmusor_4.jpg

5. Gianvito Rossi - Python szandál

Kell egy valamilyen állatmintás (vagy egzotikus állatbőrből készült cipő), ezen a héten ezt találtam és nagyon tetszik is. Nagyon szeretem a bokát kiemelő szandálokat, nekem valahogy biztonságosabbak, mint a simák. Ezért is került be ide. 

kivansagmusor_5.jpg

6. Nicholas Kirkwood - lapos cipő

Egyre inkább kedvelem a lapos cipőket és ennek a formája és a színe is annyira megtetszett, hogy rögvest vinném haza magammal!

kivansagmusor_6.jpg

Képek innen, innen, innen, innen, innen és innen

Ha Téged is érdekelnek a cipők, klikk és like!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ciposarok.blog.hu/api/trackback/id/tr816997795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kyria 2015.01.28. 15:33:25

Az első eleje engem leginkább a csodás kínai ipar nyakláncaira emlékeztet. A második színe gyönyörű, de az a hullámvonal benne nem hiszem, hogy csinossá teszi a lábat. A harmadik sarka bombasztikus, egyébként semmi különös - hasonlókat látok mostanában egyébként a Guess-nél. A Louboutin-nak szerintem egyáltalán nem sikkes semmije, viszont az a lakkbőr gyönyörű. Az ötödik majdnem tökéletes, de a vastag pántok általában furcsán néznek ki a bokán. A hatodik simán borzalmas, viszont alighanem az egyetlen, amiben járni is lehet(ne). Mindez persze csak az én véleményem és tiszteletben tartom a Tiédet is:).
süti beállítások módosítása