Heti Újdonságok _0216
2015. február 18. írta: Kaitlin

Heti Újdonságok _0216

Hogy milyen újdonságokat hozott ez a hét cipők terén? A szandáloktól nem szakadunk el, bár szerintem még elég hideg van hozzájuk, főleg reggel és miután lement a nap, de ez már a készülődés a tavaszra, illetve a nyárra. Az eheti újdonságok közül is bárki beszerezheti nekem bármelyiket,  nagyon szívesen veszem, 39-es a lábam. Egy Adidas originals-ra viszont be fogok fizetni hamarosan, mert nincs kb semmilyen lapos cipőm és szerintem nagyon jól állna nekem (ez is). Lapozzátok végig az eheti újdonságokat a galériában, biztosan mindenki talál a szívének kedveset!

Kezdünk egy Gucci szandállal, majd jön az áhított adidas cipő(m), egy kellemes, nem hivalkodó darab Tamara Mellontól, akit egy Miu Miu Mary Jane követ (ami szerintem annyira jó, hogy le sem venném a lábamról). Utolsó előtti egy MSGM szandál, ami teljesen a nyarat idézi már és végül egy nagyon színes, nagyon életvidám Valentino szandál. 

Forrás itt

Képek innen, innen és innen

Ha Téged is érdekelnek a cipők, klikk és like!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ciposarok.blog.hu/api/trackback/id/tr797180331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása