Iggy Azalea cipőjében
2015. február 03. írta: Kaitlin

Iggy Azalea cipőjében

2014-ben Olivia Palermo debütált cipőtervezőként és úgy tűnik, a sor folytatódik 2015-ben is: az idén Iggy Azalea egyesíti erőit Steve Maddennel és akrja meghódítani meg a cipők birodalmát. ELőrször is, ha valakinek ismeretlen Iggy Azalea, akkor tessék megnézni/meghallgatni a Problem című számot, ő a rappelő lány benne. És nagyon menő az éneklő kislány fehér csizmája is! Ha még egyszer tináger lennék, tuti kellene ilyen (de amilyen hülye vagyok, biztos nem venném fel). 

De vissza a cipőkhöz. Az együttműködés ötlete néhány hónappal ezelőtt fogalmazódott meg a résztvevőkben és 2015 februárban (tehát a hamarosannál közelebb) dobják piacra. Iggy-nek (nekem mindig Iggy Pop jut eszembe először...) vele született érzéke van a divathoz, ezért döntöttek úgy, hogy összeteszik, amilyük van és előállnak egy cipőkollekcióval. Izgatottan várom, hogy mi lesz ennek a vége, amit eddig lehet róla tudni, látni, az engem annyira nem győzött meg, bár tudom, hogy őket ez nem érdekli. De engem a tinikoromra emlékeztet leginkább, amit imádtam, de most már úgy érzem, kinőttem az ilyenekből. Ha hozzámvágnak egyet, azért nem fogom visszadobni ;)

iggy-azalea-steve-madden-shoes-3.jpg

 

iggy-azalea-steve-madden-shoes-2.jpg

 

Forrás és képek innen

Ha Téged is érdekelnek a cipők, klikk és like!

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ciposarok.blog.hu/api/trackback/id/tr927132549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása