Őszi kedvenc
2013. november 12. írta: Kaitlin

Őszi kedvenc

Évszak váltáskor mindig előkerülnek a cipők az előző szezonból vagy elmegyünk és vásárolunk gyorsan újakat. Ilyen szempontból szeretem az őszt, mert mindenféle cipőt fel lehet venni és meg lehet venni. A tavasszal ellentétben, amikor az ember(lánya) már, alig várja, hogy levegye a zárt cipőt vagy csizmát, ilyenkor jól tud esni egy finom, meleg cipő, bakancs vagy csizma. Az én abszolút kedvencem a bokacsizma. Lehet lapos vagy magas, egy- vagy többszínű. Jöhet. Praktikus, jól variálható és kényelmes. Minden helyzetben jól teljesít. A lábunk nem fázik, viszont nem is melegíti feleslegesen a lábszárat. Igazi jolly jokerek.

The ankle boots.jpg
 

Persze ilyenkor ősszel, amikor nagy a csábítás, hibázni is lehet. Nekem ilyenkor becsúszik egy-egy félcipő is, amik persze hasznosak, csak ősszel már annyira nem praktikusak, főleg esőben nem. Ezért idén kompromisszumot kötöttem magammal és nem veszítettem szem elől a célt. Kemény vagyok. Úgyhogy a cipőboltban el is mentem a félcipőktől - csak messziről vetettem rájuk egy pillantást - és inkább a bokacsizmáknál időztem!

Szerintem amúgy örök darab, soha nem fog kimenni a divatból, praktikus és remekül kombinálható mindenféle stílussal. Nem feltétlenül a legtrendibbet kell megvenni, inkább olyat, ami illik hozzánk. Nem kell beállni a sorba. Akkor amúgy is sokszor szembe jön velünk az utcán, azt meg nem szeretjük. Szóval: bokacsizmára fel, mindenkinek kell (legalább) egy. 

Ankle boot_2.jpg
Képek innen és innen.

Még több cipőért és érdekességért csatlakozz hozzám a facebookon.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ciposarok.blog.hu/api/trackback/id/tr995595745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása