Mit üzen a cipőd?
2014. május 20. írta: Kaitlin

Mit üzen a cipőd?

Számomra a cipő(m) mindig nagyon fontos kiegészítője az éppen aktuális öltözetemnek, őszintén hiszek benne, hogy fontos üzenetet hordoz rólam. Rólam az én cipőim, a többiekről pedig az övék. Egyik ilyen meghatározó cipő az életemben egy piros tűsarkú volt, amit szemtelenül olcsón szereztem be. Piros, hegyesorrú, tűsarkú, fekete sarok résszel - minden nő álma. Nem volt azóta sem olyan cipőm, amiben olyan bombasztikus nőnek éreztem volna magam. Hordtam is mindenfelé: suliba, buliba, randira (meg is fogtam a randipajtást egy pár évre vele). Olyan (plusz) magabiztosságot adott az a cipő, amit nehezen tudok szavakba önteni. Nem csak a színe miatt volt különleges, hanem abban is, hogy hittem benne, hogy mindenki észreveszi a lábamon és az kinyilatkoztat dolgokat rólam anélkül, hogy nekem bármit is mondanom kellene. Hogy annyira passzolt mindahhoz, amit én gondolok magamról, ami ÉN vagyok. 

For the blog.jpg

A cipőnk ugyanúgy "beszél", mint mi a kicsi szánkkal. Konkrét üzenetet hordoz a személyiségünkről, az éppen aktuális hangulatunkról. Megmutatja, hogy mennyire vagyunk magabiztosak, igényesek, vagy éppen fáradtak és pihenésre készek. Én péntekenként szeretek már lapos(abb) cipőben dolgozni menni, mert az már azt jelenti nekem, hogy itt a hétvége, a pihenés, a kényelem, a relax ideje. Viszont ugyanezt a cipőt már nem venném fel egy tárgyalásra vagy zenéstáncosmulatságba. Ott szeretek játszani ezzel. Tudjuk befolyásolni tudatalatt a velünk szembenülőt (akár tárgyalásról legyen szó, akár randiról) azzal, hogy mi van a lábunkon. Nem csak azzal, hogy milyen ruhában vagyunk. Egy szép, kifinomult, decens fekete magassarkú teljesen mást üzen, mint egy bohókásabb lila cipő -  az egyik egy komoly, kimért nő hatását kelti, aki tudja mit akar és azt rideg következetességgel véghez is viszi. Míg a másik egy jóval felszabadultabb, jó értelemben vett bohó, játékos nő képét kelti, aki szintén tudja, hogy mit akar, ugyanúgy következetes, de nem zárkózik el a humortól, a játékosságtól, jóval fesztelenebb személyiséget sejtet. És ez még csak egy aspektusból közelíti meg a cipőt: a színéről. Hol van akkor még a formája? A sarok magassága és annak formája? A cipő orraformája? És hogy ez az egész hogy olvad bele (vagy éppen NEM olvad bele, hanem kiemelkedik, rosszabb esetben kirí) az egész outfitbe (nem találom rá a magyar szót, csak meg kellene már tanulnom rendesen magyarul :)...).  Erről jut eszembe a diszkógömb cipőm, amihez szintén fillérekért jutottam hozzá,de annak a történetét majd ez egyik következő posztban fogom elmesélni, nehogy már sok legyen itt a jóból, illetve majd még fejtegetem a "mit üzen a cipőd" monológot is. Addig is kívánok mindenkinek nagyon jó játszadozást a cipőivel! Nana! Nem úúúúgy! :) :) :)

Idézet innen a kép pedig innen

Még több cipő és érdekesség a facebookon

A bejegyzés trackback címe:

https://ciposarok.blog.hu/api/trackback/id/tr346186014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása