Cipők, helyek
2014. augusztus 13. írta: Kaitlin

Cipők, helyek

Beköltözött az egyik barátnőm átmenetileg hozzám és megkérdeztem tőle, hogy mégis mennyi cipőt hoz magával. Mondta, hogy nem sokat, csak párat. És tényleg így is van, kb 3 pár cipőt hozott magával, aztán persze bejelentette, hogy holnap megy vásárolni és cipőt is kell venni. Na, ennek örömére összeszedtük az én cipőimet (amúgy is rendben voltak, csak a futócipőm lógott ki a sorból) és nagy egyetértésben megbeszéltük, hogy még 2 sor cipő elfér úgy az előszobában, hogy nem esünk át rajta és közlekedni és viszonylag kényelmesen lehet. Sőt, még a dobozok sem érnek fel az égig, tehát még oda is lehet pakolni. 

shoe-closets-4.jpg
Erről jut eszembe, hogy van egy nagyon kedves ismerősöm, aki mindig, amikor itt van, megkérdezi, hogy miért nem dobom ki a cipős dobozokat, amikor az összes cipőm ki van pakolva premier plánba. Nincs más válaszom, mint az, hogy férfi... De mindig illedelmesen elmondom neki, hogy azok NEM üresek, hanem azokban is cipők vannak. Ekkor mindig kissé szánalmasan néz rám és megkérdezi, hogy: "És azokat is hordod?". Mondom, nem, de porfogónak kiválóak, pfff. Mint a lenti képen :) :) :)
shoe-closets-5.jpg
Volt olyan is, amikor volt nekem szép gardrób szobám, ahol a cipőknek sok szép hely volt, de akkor meg nem volt elég cipő,... Valami eddig sosem stimmelt, de most már ez is sínen van. Egy-két ötlet, hogy hogyan lehet a cipőket szépen és jól tárolni. Válogassatok kedvetekre az alábbi megoldásokból, az én kedvencem természetesen a legelső kép!!! :)
1. Nagyon praktikus, átlátható és helytakarékos. Imádom!
shoe-closets-1.jpg
2. Nagyon tetszik a világos szín, bár én nagyon félnék, hogy az éjszaka közepén leesik a cipőm én meg álmomban szívrohamot kapok az ijedelemtől!
shoe-closets-7.jpg
3. Tetszik a polcos megoldás, bár a legfelsőt szerintem nem érném fel, így oda azok kerülnének, amiket nem szeretek és nagyon porosak lennének. 

shoe-closets-6.jpg
4. Az ilyen engem mindig cipőboltra emélkeztet és ott sem értettem soha, hogy mi a jó abbam, hogy megpörgethetem a cipőket egy alátéten, viszont egy üres sarok remekül kihasználható egy ilyen megoldással. 
shoe-closets-3.jpg
5. A nappali asztalba rejtett cipős szekrény ötlete jó, de én nem csinálnám. 

shoe-closets-2.jpg
6. A vicc kedvéért
shoe-closets-8.jpg
Képek innen
Még több cipő és érdekesség a facebookon

A bejegyzés trackback címe:

https://ciposarok.blog.hu/api/trackback/id/tr186593281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lüke 2014.08.13. 18:12:57

Így cipőket csak a cipőboltban tárolnak,a por árt a cipőnek!
PAMUT zacskoba kell húzni, bele sámfa, majd dobozba tenni, ez a szakszerű tárolás

micsoda? 2014.08.13. 21:28:01

Nekem az első tetszik, ha nincs is ennyi cipőm. Idővel kinövőm, vagy a lábam változik. /bütyök,kalapácsujj/ Sajnos a cipő anyagában is öregszik. Elválik a ragasztás. Ezért, amiről tudom, hogy nem fogom használni adom valakinek.
süti beállítások módosítása