Menő Zokni-Cipő Kombók
2015. március 03. írta: Kaitlin

Menő Zokni-Cipő Kombók

A zokni-szandál kombóról már írtam, igaz nem részletesen, csak említés szintjén, ki is vert a biztosítékot sok mindenkinél. Érdekes módon a férfiaknál jobban, bár ők hordják előszeretettel a szandált zoknival. Most valami hasonló gondolatmentén hozok olyan összeállításokat, ahol cipőhöz veszünk zoknit, méghozzá úgy, hogy látszódjon is jól mindkettő. Be-becsúszik azért olyan is, ahol szandállal van kombinálva zokni (vagy a zokni szandállal, számomra amúgy tök mindegy, sehogy nem elfogadható nekem), ami nem azt jelenti, hogy támogatom, de megmutatni csak szabad. Én nem buzdítok azért senkit arra, hogy így hordja a szandálját vagy bármilyen cipőjét, még akkor sem, ha nagyon divatos. Az alábbi 5 összeállítás közül én hármat vennék fel. Az összes olyat, ahol zárt cipőhöz van zokni. 

1. Kék bokacsizma csíkos zoknival

Ezt kipróbálnám, ha lenne kék bokacsizmám. De szerintem feketével is jó.

zoknicipo_1.jpg

2. Fekete platform oxford vegyesmintás zoknival

Ezt is simán felvenném

zaknicipo_2.jpg

3. Sárga-szürke színblokkos magassarkú bokazoknival

zoknicipo_3.jpg

4. Kobalt színű  pántos szandál lila zoknival

zoknicipo_4.jpg

 5. Fehér belebújos cipő bolyhos fekete zoknival

Nekem ez a kedvenc amúgy, ezt ki is fogom próbálni.

zoknicipo_5.jpg

Forrás és képek itt

Ha Téged is érdekelnek a cipők, klikk és like!

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ciposarok.blog.hu/api/trackback/id/tr467237089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása