Combcsizma 5 Féleképpen
2016. november 02. írta: Kaitlin

Combcsizma 5 Féleképpen

Hivatalosan is itt a tél, legalábbis novemberben már tényleg lehet csizmát hordani, még akkor is, ha odakint 20 fok van. Én még azért nem vettem elő a nem létező csizmáimat, még a bokacsizmákkal húzom ki ebben a hideg időben. De ugye biztos lesz hidegebb is, meg ugye a divat sok mindent felül tud írni, főleg annál, aki trendi akar lenni. Az idén elég nagy választékban lehet combcsizmákat kapni itthon is, a csizmakörutamo prbóáltam is egyet a CCC-ben. Csodával határos módon feljött a lábszáramra, sőt még a combomra is, bár a bokámnál ki kellett volna tömni egy pár zoknival, hogy jó legyen. A lényeg, hogy végig feljött a lábamon (!!!), viszont leülni nem tudtam benne, ami elég hátrányos, ha napi 8-9 órát ül az ember, mint mondjuk én. Vagyis le tudtam, de minden ér elszorult a lábamban mindenhol (a bokámat leszámítva) és eléggé viccesen néztem ki. Ellenben, ha hódítani, randira vagy buliba vesszük fel, akkor itt van 5 ötlet, hogy hogy tudjuk kimaxolni a combcsizmát úgy, hogy szexi és elegáns legyen. Bár a Micsoda Nő!-ben is elég menő volt szerintem benne Julia Roberts. 

A színezett velúrt viseljük mondjuk mintás pólóval és A-vonalú fekete szoknyával:

 valentino-suede-thigh-high.jpg

A tükrös metálhoz visszafogott és egyszerű szoknyát, kiegészítőt vagy ruhát húzzunk magunkra:

 balenciaga-mirrored-boots.jpg

A rojtos bőr, ami engem valamiért mindig a cowboy csizmákra emlékeztet, jól mutat farmerral és zakóval:

 frye-fringe-suede-boot.jpg

A felcicomázott, végig mintás darabokhoz jól mutat a gyapjúszoknya, garbókombó:

aquazzura-embellished-thigh-high.jpg 

A nőies csipkéhez pedig javasolják a bársony ruhát, finom ékszereket és bolerót:

gianvito-rossi-lace-thigh-highs.jpg

Forrás és képek itt

Ha Téged is érdekelnek a cipők, klikk és like!

A bejegyzés trackback címe:

https://ciposarok.blog.hu/api/trackback/id/tr6711925437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása