2016 Legszebb Cipői
2016. december 16. írta: Kaitlin

2016 Legszebb Cipői

Legutóbb már írtam a legőrültebb cipőkről az idén, most pedig jöjjenek a legszebb cipők. Mindig vannak olyan csodák, amiktől az ember lélgezete is eláll. Na, ezeket gyűjtötte össze a footwearnews kemény munkával és nagy nehézségek árán. Természetesen ez egy egészen szubjektív gyűjtemény, hiszen mindenkinek más a szép. Ami nekem tetszik, az lehet más szerint csúnya vagy akár fordítva is. Bár megmondom őszintén, hogy én kevés cipőt látok csúnyának - leginkább azokat, amik ilyen nyannyeresek és fiatalokon vannak, na meg, amik annyira kommerszek, mint a kevert volt régen. Na, de a kiválasztott legszebb cipők között van Roger Vivier, Rupert Sanderson, Tom Ford, Prada és Louboutin is, természetesen. Nem meglepő módon női cipőkről van szó, a férfi cipőkben kreativitást annyira szerintem nem lehet belevinni, max egy kis sarok vagy más színek, de a szép férficipő alapformája adott, inkább a díszítéssel lehet játszani. Női cipőkben pedig vannak zártak, szandálok, csizmák, egyszóval nagyobb a választék, amin lehet kísérletezni, no meg kreatívoskodni. Összeszedtem a galériába azt a hét cipőt, ami nekem a legjobban tetszik. Remélem nektek is tetszenek! 

 

Forrás és képek itt

Ha Téged is érdekelnek a cipők, klikk és like! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ciposarok.blog.hu/api/trackback/id/tr8112051609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

degeco 2016.12.17. 16:26:03

A címet modositanam: 2016_legszebb_cipoi kaitlin szerint.
Olyan kategória nincs, hogy legszebb, legfeljebb valaki(k) szerint.
A te ízlésed amúgy messze nem átlagos.
süti beállítások módosítása