Peanuts x Vans 2017-ben
2017. június 05. írta: Kaitlin

Peanuts x Vans 2017-ben

Mikor kicsi voltam, imádtam a meséket, nem csak a magyarokat, hanem mindent, ami mozgott és cuki volt. Ez mára sem változott nagyon, bár sok mesét ma már durvának találok, de nem is nekem szólnak meg az én csipkézett lelkivilágomnak. Régen viszont a Snoopy-t nagyon szerettem, emlékszem, amikor tesómmal énekeltük egymás ellen, hogy Snooooopy, gyere haza!! Nem csak én, de a Vans-nél is szeretik vagy szerethetik Snoopy-t, ha ilyen cipőket dobtak piacra mindenki számára: nők, férfiak, gyerekek, mindenkinek van, akit érdekel vagy szeretne. Több, mint egy tucat féle van és 6 grafikus design uralja a képeket a cipőn: a teljes Snoopy gang, Charlie Brown, Lucy, Snoopy, Woodstock vagy Snoopy alteregoja, Joe Cool. 

Szandálok és slip-onok, sneakerek és rendelésre készült darabok - ezek mind benne vannak ebben a kollekcióban. A szandálok 21 dollártól kezdődnek, a bébi cipők 37, a gyerek cipők 45, a felnőttek pedig 65 dollárnál kezdődnek. Nem olcsók, de ha valaki imádta Snoopy-t, akkor szerintem simán beleférhet. A rendelésre készült egyedi darabok azért már jóval drágábbak, 81 és 115 dollár között juthatunk hozzájuk, de az egyediségnek ára van, ilyen téren is. A kollekció már elérhető a vans.com oldalon és a meghatározott Vans üzletekben. Szerintem nagyon cuki és nagyon jó ötlet, ha jól állnának rajtam az ilyen cipők, én tuti vennék magamnak egy Lucy-sat. Képek a galériában, ha bármelyik tetszik, le lehet rájuk csapni a Vans-nél.

 

Forrás és képek itt

Ha Téged is érdekelnek a cipők, klikk és like!

A bejegyzés trackback címe:

https://ciposarok.blog.hu/api/trackback/id/tr6112561409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása