Kezdő Cipőkészlet
2017. június 07. írta: Kaitlin

Kezdő Cipőkészlet

Mint mindent, nehéz egy jól funkcionáló cipőkészletet is összepakolni. Honnan tudom? Tapasztalatból! Például egészen sokáig nem volt lapos cipőm, szerintem még sportcipőm sem, így kirándulni, várostnézni is volt, hogy magassarkúban mentem, az ellenségemnek sem kívánom azt az érzést, amikor a nap végén, egy laza pár tíz kilométer lesétálása után éreztem. Nem csak a lábamban, hanem az egész testemben. Tanulva ebből, szereztem be laposat is, mert akármennyire is hiszek a magassarkúk uralmában, mégis vannak olyan alkalmak és helyzetek, amik igenis megkívánják a laposat. Tegnap, miközben németórára vártam, mert kicsit korábban érkeztem, mint terveztem, találtam egy oldalt, ahol leírják, hogy hogyan tudsz összerakni egy teljesen jól funkcionáló gardróbot A-tól Z-ig. Én a cipős részből szemezgettem és ennek a kivonatát osztom most meg veletek. 

Első nagyon fontos dolog vagy kérdés, amit fel kell tennünk magunknak az az, hogy mégis milyen az életvitelünk? Ez azért fontos, mert ez fogja ugye meghatározni azt, hogy milyen cipőkre lesz szükségünk vagy melyik fajtából kell esetleg több vagy kevesebb. Legyünk őszinték, az anyukák, aki a gyerek után rohangálnak napi 27 órában, akármennyire is szeretik a magassarkút, nem az lesz a legpraktikusabb viselet számukra. Míg egy irodistának vagy üzletasszonynak nagy valószínűséggel kevesebb lapos lesz a gardróbjában. Miután erre a kérdésre kimerítő választ adtunk magunknak, jöhetnek a mindenféle cipők, amikből van bőven választék.

Típusok

Lapos - Már itt is látszik, hogy tényleg rengeteg féle van: ballerina, oxford, sneaker és társai, elegánsabbak és kevésbé azok. Nagy előnyük, hogy a nap végén is kényelmesek és még akkor is tudunk bennük járni, ha csak nem törte fel a bokánkat, ahogy az enyémet szokta valamiért. Nomindegy.

img.jpeg 

Éktalpú - zárt vagy nyitott orrú vagy akár szandál, mindenképpen elegánsabb a laposnál, viszont a körömcipőnél lazább. Meg jóval kényelmesebb is a körömcipőnél, azért az ilyenben egy fesztivál éjszakát végig lehet tolni meg ugrálni, ha nagyon muszáj. 

 img_2.jpeg

Szandi - nem a szerelmes szívekkel, hanem a nyári szandálok! Ezek között is van tényleg mindenféle, lapos, magas, éktalpú. Itt inkább a munkakörnyezet határozhatja meg, hogy mennyire tudjuk a mindennapokban hordani, mert azért tárgyalni elmenni akármilyen szép is a szandál, nem ajánlott...

img_4.jpeg 

Magassarkú/körömcipő - bármilyen outfitet rögvest elegánssá tesz, no meg azonnal -3 kiló fogyás. A sarok méretében és formájában csak a képzelet szab határt neki, egész napos viseletre a kicsit vastagabb és 4-6 centis  sarok szerintem a legkényelmesebb. 

img_3.jpeg 

Csizma - kedvencem, mert itthon nem lehet épkézláb csizmát kapni csilliárd forint alatt. Ebben is van hosszab, rövidebb, magasabb és alacsonyabb. Szerintem a legpraktikusabb a téli időjárásnak megfelelőt venni, bár még mindig nem tudom, hogy ónos esőben milyen cipő kell, talán szöggel kirakott talpú. De egy meleg, vízhatlan lapos és egy csinosabb magasabb jó, ha van elfekvőben valahol. 

 img_5.jpeg

Sneaker - külön kategória ma már a lapos mellett és tényleg nagyon kényelmes meg jól is néznek ki. Ezekben is lehet elegánsnak lenni, bőven. 

 img_6.jpeg

 

Aki eddig nem aludt el, annak jöjjön még egy pár ötlet.

A cipő orrformája is fontos kénylem szempontjából. Én a mandula orrú cipőket szeretem a legjobban, mert nem nyomja össze a kis szalonna lábujjaimat, viszont elegánsabb, mint a teljesen kerek orr. A cipő anyagát tekintve szerintem kb mindegy kívülről milyen, de belülről legyen bőr, mert nem büdizik be benne akkor a lábunk és nem is tör annyira, ha tör egyáltalán. Engem minden cipőm feltört, szóval nekem mindegy. Színek tekintetében a legelején menjünk semleges, jól kombinálható színekre, mint a fekete, nude vagy tojáshéj. Ha ezeket átgondoljuk szépen sorban, akkor viszonylag kevés cipővel tudunk nagyon változatosan öltözni. Nektek van még valami, ami fontos? 

Forrás és képek itt

Ha Téged is érdekelnek a cipők, klikk és like!

A bejegyzés trackback címe:

https://ciposarok.blog.hu/api/trackback/id/tr7612575323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása