Vajon Te Is Ítélkezel?
2017. március 03. írta: Kaitlin

Vajon Te Is Ítélkezel?

Rég nem jártam itt, pedig mesélnivaló van bőven, mert az élet nem áll meg, sőt pörög tovább, mint a stanecli, csak  egy napban 24 óra van mindenkinek, még nekem is és van az úgy, hogy az marad ki belőle, ami amúgy a legtöbb energiát adja neki. De a lényeg, hogy újra itt! Sokat gondolkoztam, hogy a mai világban mennyire tolódnak ki a határok minden téren, mégis vannak sajnos örök életű dolgok, amik ennek ellenére sem igazán változnak. Az egyik ilyen az az, hogy egy nő hogy öltözik fel és hogy mennyire beskatulyázzák ennek alapján. Sok féle dobozka van: lehetsz az öltözködésed alapján uncsi, meg kurva, meg maradi, meg igénytelen meg még legalább ezer más is. Tényleg hiszek benne, hogy az öltözködés is az önkifejezés egyik módja, de mégsem lehet ez alapján megítélni valakit. Én mindig az éppen akutális hangulatom alapján öltözök fel reggelente, így van, hogy szexi dögként megyek dolgozni, de van, hogy famerpólósportcipő kombóban. Mégis mindegyik én vagyok. Se több, se kevesebb. Valamiért mégis, a társadalom szereti eldönteni a szoknya hossza, a felső kivágása vagy a cipő sarkának a mérete alapján, hogy mégis mi vagy milyen vagyok. A Terres Des Femmes svájci szervezet, aki a nemek közötti egyenlőségért küzd, viszont kampányt indított az ellen, hogy az öltözködés alapján ítéljék meg a nőket. A német Miami Ad School segítségével olyan képeket készítettek a nők leginkább szexuálizált részeiről (dekoltázs, szoknyahossz, cipősarok), amik ezekre a feltételezésekre okot adhtnak. Ha rövid a szoknyád, magassarkút hordasz, miért lennél kurva? Ha kicsit kivágottabb a felsőd, tényleg AZT akarod? Ha garbó van rajtad, akkor tényleg prűd lennél? Érdekes kérdések ezek, amiket érdemes átgondolni szerintem. Most tényleg a 21. században csak azért, mert mindig magassarkúban járok, vannak, akik azt gondol(hat)ják rólam, hogy férfifaló vagyok? Nem lehet, hogy csak jobban érzem benne magam, mert fel tudok rakni az irodában egy órát a falra, segítség nélkül? Vagy lehet pont ez a baj?

 

 

 Forrás és képek itt

Ha Téged is érdekelnek a cipők, klikk és like! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ciposarok.blog.hu/api/trackback/id/tr512054653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása