Méregdrága Cipők
2014. október 01. írta: Kaitlin

Méregdrága Cipők

Mindenben van a világon Top 5-10-100-as lista. Nekem még a legjobb pillanataimból is van listám, bár ott az élen mindig változás van (mint a zenei toplistákon), annak fényében, hogy éppen milyen hangulatom van. A kedvenc cipőm is képes egyik napról a másikra megváltozni bármilyen apróság miatt. De vannak olyan dolgok, amik nem változnak ilyen gyorsasággal. Például az, hogy melyek a világ legdrágább cipőházai (ezt lehet én találtam ki a divatház után). Én most összegyűjtöttem az első 5-öt és azt, hogy mik a jellemzőik az általuk készített cipőknek. Nem a pénzügyi mérlegük volt a mérvadó és a sorrendjük sem jelez semmi ilyen félét, ABC rendben vannak, az igazságosság kedvéért. :)

 

1. Christian Louboutin

Azt hiszem senkinek nem kell bemutatni a piros talpúcipőket, hisz ez a Louboutinok ismertetőjegye és ölremenő harcot képesek vívni azért, hogy tényleg Louboutin ötlete-e és használhatja-e más is a piros talpat. Én először az egyik magazinban találkoztam vele, amikor a régi kedvenc sorozatom egyik főszereplőjét, Serena Vanderwoodsent alakító Blake Lively-n megláttam. Utána sokáig néztem még azt a képet a cipőről és nekem is Louboutin volt egy darabig a kedvenc tervezőm, csakúgy, mint a celebnek. Csak nekem Louboutinom nincs... :)

christian louboutin franca.jpg

2. Jimmy Choo

Szerintem nincs a világon olyan ember, aki ne ismerné ezt (de van amúgy, néha én is belefutok ilyenekbe...) a márkát. Főleg azok, akik néztek a Sex és New Yorkot. A 80-as években indultak, Londonból és 20 év alatt teljesen befutottak. Ma már nem múlthat el vörös szőnyeges esemény anélkül, hogy valamelyik celeb Jimmy Choot viselne. És inkább többen, mint kevesebben. Letisztult, elegáns mégis modern stílusú cipőket találunk itt. 

jimmy_choo_avril.jpg

3. Louis Vuitton

A franciák talán nem annyira a cipőkről, mint inkább a táskákról ismertek itthon. Pedig nagyon elegánsak, klasszikusak, divatosak és stílusosak. Mint másban is, a márka a tökéletesség szimbóluma is a cipőknél is.

louis vuitton.jpg

4. Manolo Blahnik 

Ezt a márkát is világszerte ismertté tette a Szex és New York. Méghozzá annyira, hogy egy Manoloval kérték meg Carrie lábát  kezét, abban a csodálatos gardrobszobában! Alapvetően klasszikus cipők tartoznak a kollekciókba, viszont a 70-es években a stiletto sarokkal az árral szemben ment a tervező, de az idő őt igazolta: azóta is divatos!

manolo blahnik.jpg

5. Walter Steiger

 Szerintem ez a márka/designer az, akit itthon talán a legkevesebben ismernek. Egyedi, innovatív design jellemzi a cipőket és már 1932 óta jelen van a divat világában. Igen exkluzív vásárlói körrel rendelkezik (Lady Gaga) és volt közös munka Calvin Kleinnal, Lagerfelddel, Nina Riccivel vagy Oscar de la Rentaval is. 

walter steiger.jpg

Forrás

Képek inneninnen, innen, innen és innen

Ha Téged is érdekelnek a cipők, klikk és like!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ciposarok.blog.hu/api/trackback/id/tr976712373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása