Krokodil Corso - Az Életmentő
2015. június 20. írta: Kaitlin

Krokodil Corso - Az Életmentő

Megint jól eltűntem az éterből, de itt vagyok ismét, mindenki nagy örömére. Szóval, hogy én ma teljes mértékben megbizonyosodtam arról, hogy a vásárlásnak igenis van örömhormon termelő hatása. Miután tegnap reggel a fiú az arcomba tolta, hogy mennyire imád engem, DE barátként, ami nagyon jól esett, erre vágytam azóta, hogy megint találkoztunk, utána estére össze is szedtem magam, de ma reggel, amikor kinyitottam a szemem, nem éreztem az átütő erőt magamban, ezért hirtelen ötlettől vezérelve gyorsan felöltöztem, hogy akkor én most elmegyek bevásárolni. A diétámhoz, amit már kb 3 hete lelkesen csinálok (hellyel-közzel) és van is eredménye, de mindig ilyenkor szoktam abbahagyni, hogy ó, pont jó lesz az így felkiáltással. Úton a boltba szembejött velem egy szolárium, ahová gyorsan be is feküdtem barnulni (reggel 9kor mi jobb dolgom is lehetne), majd jött a sarkon a Krokodil Corso! Ami akkor még nem volt nyitva, viszont boltból visszafelé sem, mert pikk-pakk elintéztem a vásárlást. De türelmesen kivártam azt a 2 percet, hogy kinyissanak és úgy éreztem, hogy ezt most az Univerzum küldte nekem ajándékba, vigaszképp vagy nem tudom miért, de egészen biztosan a csalódottságot enyhítendő. ca98c4db002d14d4c5bcbf4038942123.jpg

Szóval, hogy voltam már én korábban is itt és akkor is pont 2 pár fantasztikus bőr cipővel mentem haza 10 ezer alatt (9980!!!), de sajnos hétközben csak vágyakozva tudom nézni a kirakatot reggel is és este is iskolába menet-jövet. Most ezt a limitet túlléptem, de nem sokkal, 1500 forinttal, ami jelen esetben megbocsátható. A személyzet hibátlan, én nagyon meg vagyok velük elégedve: kedvesek, segítőkészek, ott vannak, amikor kell, de nem ülnek a nyakadon. Az egyik eladó hölgy megkérdezte tőlem: "Nekünk ilyen szép cipőjeink is vannak??"" Mondtam, hogy igen és hogy miyen jó áron! A cipők pazarok: tényleg van minden, amit ember el tud képzelni ÉS nagyon jó áron. Még Geox cipőt is lehet venne 20 ezer alatt. Rugalmasak, előttem a hölgynek nem volt elég pénz a kártyáján és ez a többi vásárló számára semmilyen kellemetlenséget vagy fennakadást nem okozott. Sőt, elhívtak jövő szombatra is, mert megígérték nekem, hogy hoznak még sok szép cipőt, szóval jövő szombat délelőtt ott leszek! Nézzetek be is ti is, mert nagyon megéri, én lassan máshová már nem is járok. De a következő - már tudatos - áldozat a Nyugati melletti outlet lesz. Szerintetek a Déli mellett is van valami hasonló egység? Hogy nézne már ki, hogy ott nincs, nem? 

Az új cipőimben, a kanapén ülve, kávét szürcsölve kívánok mindenkinek csodás hétvégét!

Kép

Ha Téged is érdekelnek a cipők, klikk és like!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ciposarok.blog.hu/api/trackback/id/tr737558990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása