Jimmy Choo Tavaszi Kollekció
2016. január 07. írta: Kaitlin

Jimmy Choo Tavaszi Kollekció

Megkaptam ma szenzációs hírt, hogy már előrendelhetőek a 2016-os tavaszi-nyári modellek a Jimmy Choo-nál! Gyorsan bele is néztem, hogy mégis mire kell majd készülni, mert én azért nagyon bízok benne, hogy a tavasz hamarosan itt lesz és nem a hóesést kell nézni sokáig és utána latyakban dagonyázni addig, amíg a tavaszi szél fel nem szárítja jól. Meg ahogy a mondás is tartja, január, február, itt a nyár, ugyebár! Nadehogy JC szerint mit veszünk fel az idén tavasszal és nyáron? Én szívem szerint az összeset, egymás után, szépen sorban felhúznám és suhannék bennük a kellemes napsütésben. Van minden, ami kellhet tavaszra félcipő és kicsit magasabban záródó is, nyárra pedig szandálok tengere, mindegyik színes és pántos és csodálatos! Lapos, magas, pántos, szandál, félcipő, mule, csizma, kb mint a gombóc artúr mesében, az összeset szeretem, szeretném. Színek egész kavalkádja található meg egy-egy modellen, ami nekem kifejezetten, tetszik, mert üde, játékos és kacér. Vannak persze komolyabb, kimértebb darabok is, amik soha nem hiányozhatnak egy kollekcióból sem. Van egy modell, ami engem emlékeztet egy kicsit Stuart Weitzmannra, de biztosan tévedek :) Ami viszont kifejezetten tetszik, az az, hogy néhánynak a fantázia neve női név. 

A cipőkhöz jönnek a táskák is, azok közül én nem tudnék választani, mert mindegyik túlságosan kicsi nekem - ez van, szeretek bőrönddel járni, na! Nektek a kedvenceimet mutatom be, a teljesség igénye nélkül, ha valakit érdekel a többi is, azokat itt megtalálja. Jó szórakozást, képek a galériában!

Forrás és képek jimmy choo

Ha Téged is érdekelnek a cipők, klikk és like!

A bejegyzés trackback címe:

https://ciposarok.blog.hu/api/trackback/id/tr558246792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása