Geek Sarok
2016. január 25. írta: Kaitlin

Geek Sarok

Mindenféle cipő van, ahogy mindenféle ember is. Régebben a geekekről mindenki csak rosszat gondolt olyan értelemben, hogy a számítógépen kívül nem sok minden érdekli őket és nagyrészt a fiúkra, férfiakra ragasztották ezt a jelzőt, de szépen sorban jöttek a lányok is. Nagyrészt a szürke kisegereket értették alattuk. Aztán megjelentek a geek cipők is, amikről sok mindent el lehet mondani, csak azt nem, hogy nem nőiesek! Ez is azt mutatja, hogy a sztereotípiák egyetlen dolgokra jók: kivágni őket a kukába, de jó erősen! :) Ilyen szempontból én is geeknek számítok, mert a Harry Potterért rajongok, elolvastam és minden alkalommal megnézem, amikor cska tehetem és ugyanígy vagyok a szueprhősös filmekkel is, úgy tudok izgulni rajtuk, mintha az életem múlna rajta! De vissza a cipőkhöz: geek cipők a galériában, szerintem a nem geekek is találnak olyat, amibe nagyon szívesen belebújnának - legalább egy este erejéig, mondjuk a közelgő farsangi buliban! Olalalá!! 

 

 

Forrás itt, képek itt 

Ha Téged is érdekelnek a cipők, klikk és like!  

A bejegyzés trackback címe:

https://ciposarok.blog.hu/api/trackback/id/tr658300378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása