Minden Határon Túl...Van a Platform Crocs
2017. október 03. írta: Kaitlin

Minden Határon Túl...Van a Platform Crocs

Amikor még fiatal voltam és bohó, akkor tört be a piacra a Crocs és én ölni tudtam volna érte. Kaptam is az akkori szerelmemtől egy csodálatos csillogós, halvány rózsaszín eredeti Crocs-ot, amibe én még lehet jobban szerlmes voltam, mint a fiatalemberbe. A cipő továbbtartott, mint a kapcsolat, azt hiszem tavaly került a kukába a lábbelim. De mivel minden és mindenki képes a megújulásra és a szintlépésre, így a Crocs is. Hogy ez most a jóízlés irányába törént vagy sem, azt szerintem mindenki döntse el magának. Az történt, hogy a Balenciaga és a Crocs előállította (sajnálom, más szót nem ismerek erre a jelenségre) a platform designer Crocs-ot! Őrület! És még mindennek a tetejébe kis díszekkel "szórták" meg, mint régebben is volt a Crocs-okhoz. Eddig is eléggé megosztó volt a márka, de így megemelve egyenesen, hát nem is tudom, hihetetlen magasságokba ért el. Én szerettem a Crocs-omat, mert nagyon kényelmes volt, szépnek nem volt szép, de mindenképpen divatos. Könnyű volt, kényelmes, szabadidős cuccokhoz pedig biztonságosabb, mint egy flip-flop, legalábbis az én bokámnak jobb volt. Na most egy ilyen platform Crocs nem tudom mennyire tölt be kényelmi funkciót. Azt mondják, hogy a kényelem és a design találkozik, hát nem tudom, hogy egy szörnyszülött lett-e a végeredmény vagy inkább valami üdvözlendő. Mindenesetre tényleg úgy néznek ki ezek a cipők, mint a nagyméretű babacipők. Ebből elég lesz egy kép, nem akarok mindenkit lesokkolni! :)

 crocs.png

Forrás és kép itt

Ha Téged is érdekelnek a cipők, klikk és like!

A bejegyzés trackback címe:

https://ciposarok.blog.hu/api/trackback/id/tr3112924019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása