Ezekkel Egészítünk Ki Jövőre
2017. október 09. írta: Kaitlin

Ezekkel Egészítünk Ki Jövőre

Lement Párizsban a fashion week és nem csak ruhákat, hanem a kiegészítőket is bemutatták, hogy miket aggathatunk magunkra, hogy még jobban nézzünk ki. Mivel én a cipőn kívül más kiegészítőt nem hordok, kicsit sem vagyok jártas a témában, de hoztam nektek belőlük egy kis ízelítőt, mert tudom, sokan szeretik. Régebben még megvettem a fülbevalót, karkötőt, nyakláncot, gyűrűt, de kb soha nem vettem fel őket, mert mindegyik zavart valamiért. De ha kell, legalább van, mit magamra rakni. 2018 divatos kiegészítőire az optimizmus jellmező, a mai zavaros és zavargó világra válaszként. Kristály díszek, vibárló színek és luxi hatások a jellemzőek rájuk. Emellet a grafkius colorblocking ment még nagyot a táskák és a cipők világában. Szivárványos cipősarkak, pompom díszítések a szandálokon és ezek mellett a negatív tér is megjelenik Nicholas Kirkwoodnál, példának okáért. A Louis Vouitton cipőterverzője pedig inkább a színekre és a kialakításra ment rá. Szokatlan anyag kombinációk és a vintage megjelenése a jellemző. A galériában az én személyes kedvenceimet gyűjtöttem össze. Nektek melyik tetszik a legjobban?

Forrás és képek itt

 Ha Téged is érdekelnek a cipők, klikk és like!

A bejegyzés trackback címe:

https://ciposarok.blog.hu/api/trackback/id/tr1612935649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása